är det värt?

.. nej

Bad om att bara få spela en av dagarna i helgen, och det skulle gå finemang. Men när dom sedan frågade vilka som ville spela lördag var det inte många som var peppade. Rättare sagt var det typ ingen, så jag gjorde en insats och ställde upp för laget och spelar även på lördag. Vet dock inte om det någon som uppskattar det, innebandyn känns mer som en plikt än något som vi håller på med för att vi tycker att det är kul. Men hursomhelst så viskade en fågel i mitt öra att det är nu det gäller, bära eller brista. Håll ihop nu =(

Funderar nu på om det är värt det, jag sliter bara ner mig själv och mitt innebandysug trappas ner ytterligare när det är enbart innebandy som mitt liv går ut på nuförtiden. Plus att det är bättre att någon av de duktiga tjejerna från det yngre laget får spela med oss lite, än att en gammal, utsliten, uttråkad back ska löpa runt där.

Dessvärre verkar jag inte vara den enda uttråkade i laget, vad händer egentligen =/?
-Ja, vi förlorar.
-Nej, det är inte roligt att förlora, men alltså ger vi upp nu har vi inte ens den minsta lilla chansen att vinna. Det är bara att köra på till 110, utan hämningar.
GE ER INTE NU TJEJER, om inte annat; ställ upp för laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0