badkarstur

image81 

.. om man ändå var lycklig ägare till ett såntdär schabrak..


Har äntligen lyckats få mig ett bad. Ett varmt, efterlängtat bad i vårt älskade badkar vart jag i princip vuxit upp. Kunde sitta i timtal som liten och leka med tandborstar och andra läckerheter. Det hände även att jag fick sällskap av veronica eller lisa : ) right? :] Idag leker jag dock inte med tandborstar längre (även om jag ibland gärna skulle vilja), utan bara njuter av badsalt och sånna härligheter.

Om ni någon gång skulle känna att ni inte riktigt vet vart ni är eller hur det står till, så rekommenderar jag er att lägga er i ett tomt badkar, stoppa i proppen så att vattnet inte rymmer, och börja spola i vatten. Vattenytan som bestiger din kropp undan för undan är lite kittlande, men på samma gång jävligt skön. Du missar inte en kroppsdel, vilket åtminstone får mig att känna helheten. Helt underbart, dock ganska obeskrivlig känsla. Måste upplevas =)

Menmen, nu är det dags för sängen för att sen leva upp till ännu en innebandydag. Suck, men... just gotta keep it up. Har ju förövrigt något att se fram emot under helgen =) Det gäller bara att försöka hitta det positiva i det hela (anitamedh, beproud ; ) )
zoo+sova ut söndag, WUNDERBAR =D
sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0