dagen före dopparedagen

.. åtminstone för mig.
Haha, det känns helt sjukt att det faktiskt är imorgon jag åker =O Ikväll ska jag som... ta farväl av mina vänner med en middag nånstans och sen under kvällen hoppas jag på mys nånstans =)

Känner mig dock inte helt 100, har typ... stressmage tror jag =I vaknade imorse dels av att min arm domnat bort, men även av spykänsla typ. Kändes som att jag skulle spy upp flera liter magsyra. Usch! Mamma påstod att det beror på att jag har dålig syrabalans i magen, och visst kan det mycket väl vara så. Jag äter säkert för mycket sött osv, skulle inte förvåna mig =) Skulle sitta fint med lite hälsofil tror jag, dock har vi inget sånt hemma. Funderar på att utnyttja min fars snällhet; dvs tvinga honom att fara och köpa lite (A) Dock vet jag inte när jag ska hinna äta det meen. Får kanske bli ett utav morgondagens uppdrag =)
Sen äre nog i kombination med resfeber också ; )


image88


Nåja, nu kommer lisa hit och vår buss går 16.28. Ha en bra förstakväll på det efterlängtade jullovet, folks!
Kyss

Kommentarer
Postat av: VERA

HA SÅ KUL SÖTNOS, IIIIIIIIIH!! JAG ÄR JÄTTEAVUNDJUK MED SKIT I DET..=P haha mendu, ha så himla kul nu, ta mycket bildet som du kan visa sen :D

2007-12-22 @ 20:55:48
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Postat av: Tina

Men guuud, är de DET EGYPTEN BETYDDE!? Ja tänkte som att du hade vart där eller nå sånt:$ MEEH, hoppas du hare bra där iaf=) puss

2007-12-26 @ 20:06:22
URL: http://tiniwini.blogspot.com
Postat av: Veronica

miss you..:(

2007-12-30 @ 20:51:48
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0