fredag

image83

HELG!


Dagen har varit skön. Hade bara en lektion =D Efteråt bestämde jag och rebecka oss för att gå och fika och sällskap av carro och maria fick vi också. Trevligt! Jag provade en kardemummakaka på waynes, faktiskt riktigt god. Den smakade jul =( Nu ångrar jag nästan att vi ska åka bort över jul, nu när jag börjar få julkänsla och allt.. Men det ska ändå bli skönt oså, men tomteeeen jag vill ha en riktig jul..
Sen gick jag på stan med rebecka och inhandlade endel julklappar, jag är snart klar nu! Känns helt sjukt skönt att slippa köpa åt mor och far, dom är alltid svårast att hitta något till.

Peppa för match ikväll, vi ska ta domhär nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0