if it makes you happy it can't be that bad

Åh uschblä, det känns verkligen inte som att det har varit helg. Ellerja möjligvis fredagkväll, men då skulle jag ändå sova tidigt för att stiga upp och fara till ö-vik. Den kvällen umgicks jag med joar och jojjo, riktigt trevligt faktiskt =)!
Sen på lördagsmorgonen bar det av till Örnsköldsvik. Vi spelade 3-8, men gjorde lätt bästa matchen i damserien hittils. Vi höll i bra under större delen av matchen, utom domdär första 10 minutrarna i tredje, då dom tryckte in fem mål. Det stod bara 0-1 efter första och 1-3 efter andra. Chansen fanns att vi hade kunnat ta det.. Mennee nu är vi på rätt väg iaf =) Det går framåt, tro det eller ej =D

Sen bar det av hemåt. Var hemma strax efter åtta på lördagskvällen och då fanns inte orken att göra något. Så jag satt och lirade urbz på mitt xbox (A) Där kring 1 gick jag och la mig för att sedan stiga upp 9 och fara och spela match igen, fast denna gång med juniorerna.
CIF vs. KAIF - 2 -3   Vet inte, behöver jag kommentera? Vi var nog inte riktigt värda en vinst anyways, det är bara att kämpa vidare =)
Efter lite snack med domarna och, vår numera, motståndare Agnes, bar det av hemåt igen. Väl hemma vare bara att hoppa i duschen och sen gå och sälja lotter på skyltsöndag @ ursviken. Hem och äta middag, sen fara till adam som fyller 30 idag =) GRATTIS BROR  : )



image80




So here I am, helt slut efter helgen. Känns som att det ska bli skönt att få återvända till skolan så jag får vila upp mig? hahah javet det är patetiskt men det börjar nästan bli så. Dock äre ju innebandy där också, men.. jaja, jag borde nog sluta älta mina val nu, det är försent anyway. 
Känner också att jag likagärna kunde ha skrivit allt detta i punktform, det hade ungefär varit lika givande ;S? för övrigt har jag inte så mycket på hjärtat mer än att jag längtar som satan till egypten där det förhoppningsvis inte finns något som kallas innebandy eller stress.
Haha har jag förresten sagt att det är cup den 5 januari ellernåt? Lagomt peppad jag kommer vara då? =D hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0