it's been a while since I saw you

image30


YE =)
Vi förlorade igår mot kaif med... eh... jag har typ redan raderat den matchen ur mitt minne... ehhm. jamen.. 1-4 ellernåt. Känns lite surt, eftersom vi gjorde ännu en bra match men fick inte riktigt utdelning, samt för att vi alla var så taggade på att spöa dom spelare som övergett oss för kaif  ; )
Idag däremot, idag vann vi! =) Så jäkla skönt, trots att det var i juniorserien. En vinst är alltid en vinst. Den var väldigt välkommen. Vi mötte ett toppat Skellefteå Innebandy och när slutsignalen löd stod det 6-5 på tavlan. UNDERBART =) Riktigt bra kämpat tjejer, det är så skönt att se ! Extra eloge till vår målis, anna, som kom in på plan 5 min före matchstart och ändå gör en råbra match. Braaaaaaaaaaaaaaa :)

Nu äre peppen för ikväll, får se hur det hela slutar men... mamma insisterade på att hon skulle hämta mig iaf så annelie är lugn. lite iaf =)

SES VI IKVÄLL? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0