Natten går tunga fjäääät

image84

Lucia

Okej, nu är det verkligen nära jul. Det börjar verkligen kännas; luciatåg, lussekatter och julklappsinköp. Mysigt, mysigt! Jag är nästan, nästan klar med julklapparna. Har bara en eller två kvar, beroende påå..... hm, måste på tal om det kolla upp dedär.

Igår var jag, Lisa, Simon och Paula och såg på niornas luciatåg i koppar =) Hörde ryktas om att det kanske är det sista, så det var bara att pallra sig dit. (ps, bajsrektor) Stämningsfull och nostalgisk blev jag. Allra, allra mest ville jag bara vrida tillbaka tiden till runt ett år tillbaka, med allt vad det... erhm.. innebär. nivet vad jag menar.
Dom sjöng fint! Fast det syns att dom är nior och att det var kaos egentligen ; ) Precis som det var för oss.


image85

Justnu sitter jag på svenskan och ska skriva ett kändisporträtt på dennes tre mest utmärkande egenskaper, observera att det ska vara 15 meningar. Fattar ni det? Hur i hela friden ska det gå till? 3 egenskaper på 15 meningar. Hahah, wish me luck.
Klockan halv 10 ska vi iallafall få se ännu ett luciatåg :) myyyys! Sen får vi lussekatter till lunchen, ska bli mys det med!

Kommentarer
Postat av: Emma

vem var lucia?

2007-12-13 @ 14:14:50
URL: http://emmamckie.blogg.se
Postat av: Sanna

HAHAHHAHA heter det FJÄT?!?!? HAHAHHA omg :)

Är du seriös när du säger att det var sista lusse-tåget på urs?!
Alltså... skojar du..? är det den där cp bög bocken som var rektor för oss med i nian?
Han som alla hatar? Han som ska komma å starta nya "Traditioner?" Va fan tror han?!?
åHhh.. minns inte vad han heter.. vill inte minnas heller. USCH! STAFFAN!.. kom på det nu. BLÄ BLÄ BLÄ!

ta hans liv någon? han vill ändå bara förstöra för ungdomarna. Okej om han fick jobb som rektor bara för att vara rektor å sitta tyst och kolla i sina papper.. men han ska ju för fan inte få jobb för att förstöra alla traditioner och ALLT?!? cp cp cp cp cp... han ska säkert ta bort släptåget också bara för att han känner för det? bög bög ekkel nöt!

aja puss på dej iaf ANLY :)

2007-12-14 @ 16:56:57
URL: http://sannaalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0