ops

har velat skriva så länge men det har aldrig blivit pga utebliven ork. Är justnu för tillfället på skolan i väntan på spanskan som börjar 2, prov och allt ;S wish me good luck =/

Igår var vi ute på kyrkholmen på friluftslivet, det sög ballzorr =) Där hade vi lite samarbetsövningar, grillning oså.. sen vare bara att traska i pappas feta skor, täckbyxor och täckjacka hela vägen tillbaka till skolan. Sen när jag kommer till skolan så inser jag att jag har mina skåpnycklar i cissis väska, och cissi hade farit hem. Glader =)?
Fast hon kom ju efter ett tag, så jag fick dusch & byta om ändå men... var ändå inte så munter.

Ikväll äre träning, imorron äre träning+match, lördag äre match+zootour.. om jag nu ska dit. Hoppas på att få slippa spela åtminstone någon av dagarna, känner att jag skulle behöva sova ut ;S



Happy face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0