Pengarna rullar in... not

Denna söndag har för ovanlighetens skull inte gått åt till plugg eller match. Jag fick för första gången på länge sova ut imorse. Sedan satte jag mig framför tvn och pluttade igång xboxet, sedan nötte jag urbz som satan. Efter drygt tre timmar tröttnade jag och gick upp och åt med mamma. Då visade hon mig en annons i tidningen. Det var InterSport som söker folk till sitt nyöppnande på solbacken. Well, jag har inget att förlora, så jag tänker söka =) Har suttit och gjort mitt bästa för att få ihop ett cv, i princip utan meriter, mer än att jag praoade där i nian. Men det gick det med!

Nu överväger jag om jag ska se lite heroes eller ta ett bad. Har lite beslutsångest, vill gärna se klart heroes så att jag får tid över till annat (ja, javet...... men.. jag bara måste se det.) men jag vill också bada osv. hum, nåja, så länge jag bloggar blir det iaf inget av det. Puss på er =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0