pust

Hahah, jag är helt slut! Har varit en riktigt jobbig dag idag och det allra värsta är att jag gjort allting frivilligt.
Jag har städat hela huset, tvättat och hängt två tvättar, börjat packa, gjort mat, skurat spisen och gjort matteuppgiften. Tänk om man hade sånnahär dagar varje dag, vilket livsverk man skulle ha sen ^^

Kvällen blir nog bara en lugn hemmakväll med omhändertagande av min hals. Vill verkligen inte bli sjuk nu när vi ska fara, bajsbajs =/ Det är ingen som har ett tips på bra recept mot halsont? =)
Det är som i princip det enda som är i mitt huvud nu, dendär resan. Ska bli så sjuuuukt skönt!



image87



Give it to me straight from the heart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ät apelsiner, kiwi m.m och drick te eller varmt vatten med typ citron. Vet inte om det funkar men försöka kan man alltid! Det är iaf gott ;)

2007-12-19 @ 18:15:09
Postat av: Identity

hur har du det där borta sötnos? =)
Sknar dej ju, hade hoppats på att du skulle hitta nån dator där borta och skriva lite i din blogg osv.. :)
Puss

2007-12-28 @ 21:57:41
URL: http://identity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0