tisdag

En hel del innebandy som vanligt, allt var som vanligt idag förutom att vi hade spelarmöte. Vi vet ju alla att det inte har gått så bra för oss i damserien och vi har länge gått och väntat på förändringar. Peppen började försvinna, vilket ni kanske sett på mig? Iallafall så snackade vi endel och nu har vi kommit överens om att satsa hårdare, att lixom jobba för varandra. Ställa upp (om man nu ska formulera det så) och spela matcher, jobba hårdare på träningarna. Plus att vi snackat lite med våra tränare om effektivitet oså..

Allt detta gjorde mig faktiskt mer peppad. Att bara få veta att vi faktiskt vill satsa, att vi fortfarande är ett lag och att kapaciteten finns gjorde mig lättad. Men nu ska min mage bli mättad.
(observera mina rim, uppvärmning inför jul;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0