underbart!

image33



CIF - RIF  -  4-3

Den var verkligen efterlängtad, välbehövlig och underbar. Jag tycker själv att jag gjorde en dålig match, var så himla skakis och lixom inställt på att göra en dålig match, med tanke på min insats i helgen osv. Men, vi kammade trots det hem vinsten och extra skönt var det, JAPP jag måste få skryta lite, att jag fick göra ett mål =)

Något som också är underbart är att vi är lediga imorgon. Dock har jag en massa saker som måste göras ändå, typ städa, göra matteuppgiften och packa. Men att få sova ut och vara ensam hemma hela dagen är guld!
En till sak som är underbart är att jag far på lördag. Eller det är då vi börjar bila ner mot storstään, åker mot egypten gör vi egentligen inte förrän på söndagmorgon men =)
Hursomhaver så måste ni ringa eller smsa och hålla mig sällskap under färden, annars kommer jag krevera.

På fredag tar jag med mig mina vänner och går ut och äter, är du min vän så hör av dig om du har tid och ork att hänga på =)



image86


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0