you've only got one life

Vi låtsas att du är på en fest. Det är många där och du känner inte riktigt alla, men de flesta är din kompis kompis. Du får höra ryktesvägen att dendär killen som känner din tjejkompis tänker ta bilen till macken, fastän han druckit. Vad gör du?

-

Vi ställdes inför sådana val idag på efyran. Klockan ett skulle vi vara där, det var dagens lektion. Först övervägde jag om jag ens skulle fara. Haha vadå, det var ju som bara.. jag kunde ju lika gärna sova? =S
Men jag är glad att jag for, det väckte tankar. Vi fick se en teater om en kille som kört full, hur han kände sig och sen hur det hela gick till innan dom for.




V å g a  s ä g a  i f r å n
.. det är väl det minsta du kan göra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0