13/7

Shit.. kolla datumet.. sommaren är nästan snart över, och jag har inte ens börjat ha sommarlov än, sommaren har knappt börjat ju. =/ Jag väntar fortfarande på skolavslutningen, forsränningen och allt. Jaja, bara att ställa om sig då..

Imorgon blir det vitan om det är fint väder, annars blir det väl just another day at home. Hade egentligen tänkt fara dit idag (och igår, och dagen före den... osv), men det regnade så det blev en dag på stan istället :) Dock lite utmattad efter bara fem timmars sömn, men det kostar att ligga på topp :) Höll dessutom på att missa min brorsons 1årskalas, men som tur var ringde mamma och påminde mig. Den ungen är ungefär det sötaste jag sett, han har just insett att om han gör roliga grimaser så börjar folk skratta åt honom, vilket han finner otroligt roligt ! och jag måste bara få nämna att hans namn är Love, vilket passar honom utmärkt tycker jag =)!

Nu äre sleeptime, vilket är på tiden om jag ska lyckas hinna få någon sol på mig imorgon.
Sov underbart gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0