17 juli

sommar


Ruskigt skön dag!

Riktigt varmt i solen har det varit, fastän det ibland varit tunna moln som skärmat av lite. Jag har såklart solat, men även städat, tvättat och bakat. Känner mig faktiskt riktigt duktig :)

Ikväll blire lite kladdkakeätande, umgåsande, och sovande! Måste försöka vända tillbaka min snea dygnsrytm, fastän jag vet att jag kommer misslyckas.. Men det är sommar, då ska man inte behöva bry sig om nånting egentligen =D



Jag har en känsla av att jag håller på att tappa kontrollen över mig själv, och kontakten med vissa av mina vänner känns inget vidare, måste göras något åt snarast! Puss så länge, tills jag hör av mig  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0