Roses are red, violets are blue

Måndag igen.. Vaknade som vanligt av ett sms runt 12. Släpade mig upp med träningsvärken till trots och åt frukost, för att sen hämta lisas hund och gå ut med henne som jag lovat. Hem, fixa lite med datorn, göra middag, sen ut med hunden igen, n' here I am.

Om ni funderar på vad rubriken vill, så är det så att jag har börjat lyssna på gammal musik igen. Just det där är ur Aqua - Roses are red, kanske känns igen? :) Nostalgi på hög nivå.

Igår fick jag äntligen träffa Joar igen =) wonderful! där hittade jag också en massa gammal bra musik. Avantasia, Static-X osv. Tro det eller ej, men jag har faktiskt lyssnat på sånt en gång i tiden.

Nog struntpratat, det är sommarlov & jag stortrivs! Hoppas på något trevligt ikväll, vädret är ändå fungerande, det tillåter att vara utomhus åtminstone. Grillning på g kanske? :) Nåja, duschen väntar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0