Torsdag

Weell, då satt jag här igen, fast denna gång efter en trevlig kväll i simons stuga =) Lägger upp någon bild senare. Dessutom börjar det vara mörkt och kallt ute nu, sommaren överger oss. dålig stil ffs! Efter endel moppekörning är man rättså kylig, jag hoppas på återuppståndelse för tårnas del..

Annars då? jorå, jag lever och frodas :) justnu handlar det mesta om att försöka hålla kontakten med folk, bl.a min stackars gamla mormor som fyllde 92 idag. Hon hör knappt något längre, hon har stora svårigheter att gå osvosv =/ allt dedär som händer när man bilr gammal. Hon måste leva tills jag själv dör, annat vore väldigt tragiskt. Älskade, älskade mormor.

För övrigt har jag träningsvärk igen. Vi hade fått ett jobb med laget att snygga till ett nytt hål (bana) på discgolfen, vilket innebar en hel del krattning, stenlyftning, benböjning och sånt. Jag börjar bli gammal troja (A) .. eller jag är åtminstone bra på dedär med träningsvärk iaf, jag lyckas alltid -.-

Nåja, jag börjar iallafall övervinna dygnsrytmen någorlunda, jag är trött nu kl 2 : ) hurraaaa för mig.... -.- aja, bra början åtminstone. Hade tänkt dra igång The pursuit of happyness, den ska tydligen vara bra, men det får väl bli en annan gång nu då självaste johnblund kom och kastade grus i ögonen på mig.. sleep tight dearest bloggreaders :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0