VOV !



Ända sen jag var jätteliten har en hund stått överst på min önskelista, men pga att vi bor så konstigt och att det är så stort ansvar fick jag aldrig någon. Och jag har fortfarande inte släppt det, JAG VILL HA EN HUND. Får hoppas på att jag har tid och råd såfort jag flyttar hemifrån :)

Jag är ganska inne på att jag vill ha en golden retriver. Dock är de är ganska dyra =/ Jag var nyss inne och kollade runt lite på blocket, det kändes skumt. BLOCKET? Man kan alltså köpa ett litet liv på samma ställe som man köper...  bord?! Aja..

Någon som har nåt tips på nån söt, lurvig ras? :)

Annars är läget stabilt nu, dock vill inte vädret riktigt ge med sig. Regn är vardagsmat och man börjar inse att det är ytterst nödvändigt att trotsa vädergudarna för att kunna känna att det faktiskt är sommarlov och kunna göra något av dagarna man får. Mest är jag med mina vänner och som omväxling umgås jag ibland med datorn :] Jag måste nästan erkänna att det ska bli kul att börja om skolan. Ny skola och ny klass, helt enkelt en ny vardag. Ska bli hur spännande som helst! Omväxling förnöjer : )

Nu är det dags för dusch efter ett välbehövligt träningspass och god soppa till middag, tjaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0