bus

Haha, nu sitter jag här igen. På skolan, på lektionstid, på bloggen..

Igår var jag duktig och gjorde äntligen klart min recension, dock såg jag på fotboll istället för att plugga spanska. Det måste vara det drygaste av språk och att vi får tonvis med hemläxa gör inte saken bättre. Visst är vår lärare söt, hon har ett visst medlidande med oss, men ändå ger hon oss huur mycket som helst. Blä, död åt lärare.    .. ibland

Sverige vann förvånande med 2-1, feels great to be still in there =O Måste generat erkänna att jag hade väldigt låga förväntningar på grabbarna, som trots allt nätade två. Bra jobbat ;D

Måste försöka jobba lite med novellen "Att döda ett barn" nu. Har läst den förr, är inget stort fan av den men.. I have to ;D Vi fick typ miljoner frågor till den dessutom, det är bara att börja..



förresten, peppa mig med innebandy? =( varför äre såhär, det är inte ens roligt längre =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0