Don't you know there's more through life than to win?

.. are you that kind of stereal type?
Guano Apes - No Speech


Nåja, hemma nu efter middag, lite.. ehm.. powernapning och träning. Har även fixat med en välbehövlig dusch =) Dagen har varit.. ehm... vanlig. Vanlig skola, vanlig middag (förutom att mamma julpyntat :] ), vanlig träning och sist men inte minst vanlig dusch.



image76




Imorgon blir det hektiskt, men förhoppningsvis roligt =) Kommer vara så jävla död innan dagen är över, måste se till att göra en tidig kväll ikväll så att jag orkar ;D
Först äre innebandy på morron följd av en vanlig skoldag. Slutar gör jag kring halv 3 och då bär det av hemåt i halkan. Är lite nervös inför bussresorna oså, men.. vafan, dör vi så dör vi =) då har jag inget mer att oroa mig för =D mwahah =)
Väl hemma ska jag väl fixa mig nåt krubb för att sen befinna mig på edda strax före sex för att genomföra ännu en träning, innebandy igen. Sen ska jag be mina föräldrar snällt, med hundögon, att få hämtning. Får jag det bär det av hemåt, duschar och gör mig klar och tar mig sedan vidare till den vadslagna dansen. Möter upp rebecka och har förhoppningsvis en trevlig kväll =) .. även.. fast jag inte hinner dit och finslipa kanterna innan det hela börjar (A)
Får jag inte hämtning får vi väl ta det då (A)

SES VI DÄR? & får jag dansa med dig? :]

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Om du inte får dansa me någon annan så LOVAR jag att du får dansa med mej ! :]

2007-11-22 @ 21:40:19
URL: http://rebeckamarkussen.blogg.se
Postat av: Veronica

Aaaah..julpynt!

2007-11-23 @ 15:01:35
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0