Fallin' asleep and I can't see straight

Jag är kanske den mest slitna människan på jorden justnu. Åtminstone känns det så. Vet inte vad jag ska ta mig till, känns inte som att det är sömn jag behöver heller.. Tack och lov är vi lediga imorrn, det är verkligen välbehövligt. Dock måste jag ändå plugga, men jag slipper iaf dra mig från huset och jag får sova ut.

Hade match idag också, storförlust igen. Vi spelade råbra i första och hyfsat i tredje, dock spelade vi som fiskar i andra. Det var då vi tappade allt vi hade i famnen och matchen övergick än en gång till en klar förlustmatch redan i andra perioden.
Det börjar bli lite tungt i damserien nu, då vi inte fixat oss EN ENDA vinst. Känns lite som att springa mot en vägg typ. Med andra ord; jävligt, jävligt meningslöst.

Jag kände redan när jag steg upp imorse att dehär kommer inte gå väl. Mina ben kändes som bly genom hela matchen och man kan väl rätt lugnt säga att jag inte gjorde min bästa match genom tiderna. Känns ibland som att jag bara borde skita i allt, lixom... innebandyn åde, det bryter ner mig bit för bit & det är inte roligt längre.



23/12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0