Farsdag!

image59



Imorse steg jag upp 9, åt frukost och gick sen upp och grattade pappa på farsdag =) Han fick ett par byxor, en duschtvål och nå... tabletter av nåt slag av mig och mamma. Har alla uppvaktat sina fäder idag? : )

Matchen gick åt helvete. Jag fick däremot in ett mål, men det räckte inte riktigt. Vi var inte så... well.. peppade? Åtminstone inte jag. haha, jag känner att det blir lite 'mycket' med två matcher på en helg. ;S
clemensnäs - rönnskär  -  3 - 5

I eftermiddag kommer min bror med familj samt min faster och kusin =) Ska bli kul att träffa alla! Längesen jag såg bror min =/
Nåja, nu ska jag hoppa i duschen och fixa till mig någorlunda, så att jag ser mänsklig ut iaf! puss!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack sötis! & detsamma!! =)

2007-11-11 @ 20:14:04
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0