fredagskvällen

image77


Njaa hörni, dedär med dans är nog inte riktigt min grej =O trots det anmälde jag mig till en buggkurs på söndag. Det är väl värt att ge det en chans till, för det ser ju faktiskt riktigt kul ut på dom som KAN =)
Det dansades ju foxtrott också, vilket är lite.. hm.. enklare? fastän jag egentligen inte tycker det, det är svårare än vad man tror att följa med och lyckas med allt. Jaja, kramas får man då iaf ;D

Jahaja, lördag. Det är hockey men ingen verkar ha lust att hänga på, så då blir det väl inget av. Hoppas på att få umgås med några söta prickar ikväll, annars blire typ filmkväll. Har en massa filmer på datorn jag inte sett.
Jaja, angående detta är jag heelt öppen för förslag =) hör av er ellerså om det skulle vara så att ni känner för att hitta på nåt =)



Tell me I should stick around for you

Kommentarer
Postat av: rebecka

Haha du är så söt som far och dansar :D

2007-11-25 @ 01:41:47
URL: http://rebeckali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0