Livin' so free is a tragedy

Så var jag äntligen hemma efter ännu en skoldag. Idag har vi risdagen, helt klart. Friluftsliv, arbetssätt & lärande (chigong, meditation osv), gympa (Boxercise, jobbigt men kul! Jag fick då ut alla aggressioner iaf.. om jag nu hade några ;S) och sen kost & träning.

På friluftslivet fick vi lära oss pistvaktsdansen.. alltså, den riktiga =D haha, vi fick först se den på filmen oså.
Asballt, speciellt med den utstyrseln vi hade : ) Tack SPFL1!



 < erkänn att ni ser likheter? ;) > 





 





Igår hade jag rättså fullt upp, hann inte med något inlägg fastän jag gärna ville. Var ju och klippte mig, plus att det var träning och mat med lisa =) Klippningen blev jag nöjd med, fastän det inte riktigt blev som jag tänkt mig. Träningen gick åt pipsvängen men jag klarade mig undan migränanfall osv iaf =) Så jag är nöjd anyways.



Kommentarer
Postat av: Veronica

jag blir generad.....:$

2007-11-21 @ 19:09:28
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0