parfymfrossa

image51


Jag steg upp klockan halv 8 imorse för att ta en buss in mot stan kl 08.50, för att sen hoppa på 10.20-bussen mot umeå. Tack och lov följde lisa med, annars hade inte ens möjligheten funnits att jag hunnit med någon buss ELLER hittat i umeå stad.
Vi shoppade loss och för en gångs skull är jag rånöjd med mina inköp. Köpte bl.a Aguileras parfym, efter att bara på skoj ha sprutat på mig den. Först kände jag den lite stickiga "fördoften", eller vad man nu ska kalla den. Det stack i näsan iallafall, ingen fröjd för luktsinnet. Jag tänkte att hahah denhär var inget för mig, nejnej. Sen, endel traskande på stan senare, kände jag en mjuk doft. Jag sökte förtvivlat dess källa och upptäckte att den befann sig på min handled. Överraskad, men lycklig, gick jag tillbaka till parfymboden och inhandlade den illa kvickt.

När det var dags för hemfärd hade vi endast 20 min på oss att ta ut pengar (utifall att busskorten ej skulle funka, vilket de gjorde =D), orientera oss till busstationen samt hitta rätt buss. Underbart, jappjapp vi var stressade som as och att vi inte visste vart vi skulle gjorde inte saken bättre. Först gick vi på magkänsla, vilket slutade vid e4. Mission failed.
Senså gick vi på busskänsla (dvs vi följde efter en buss (A) ), och lyckades komma rätt tillslut, i tid och allt! Klad annelie:) .. sen väldigt trött annelie med onda fötter =(


image55


Dock är jag inte helt nöjd, jag tror jag börjar bli parfymgalen. Min samling börjar ta plats ;S Jag är råsugen på denna ^  DKNY - Be Delicious
"En frisk och saftig äppeldoft i snygg förpackning, perfekt för både dag och natt"

Eftersom jag inte är så supersugen på att punga ut dryga 300 (fastän den är värd det) hoppas jag på att hitta den på taxfree någonstans =) Annars äre väl bara att le och betala snällt. We'll see =)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Den översta luktar jättegott :)

2007-11-02 @ 12:17:29
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0