smile for a lifetime

image58





kände att det var dags för nånting här nu, trots att jag inte har någonting alls att berätta om, inspite of my endless stories about my days. Om vi nu säger så att jag inte ska berätta om min dag, så kan jag berätta lite om....? godis! Well, det är fredag och då är man verkligen supposad att äta godis, så jag tänkte att jag inte skulle äta något godis alls ikväll, bara för att.. lixom (A) sen, där kring kl 6 kom mamma hem från coop och gissa vad hon köpt? Jodå, precis! godis. wellwell jag klagar väl inte meeen, det blev väl en och annan godis där faktiskt.
annars så känner jag mig heelt random justnu, undrar vart annelie tog vägen =O tror hon hittade sängen där nånstans uppåt, kanske dags för denhär typen (som för övrigt är rätt bra på svengelska) bakom detta inlägg att sova också.
.. det tror jag. bestämt. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0