träningsfreak

.. jag måste nog faktiskt erkänna att jag är lite av ett sånt. Äter jag lite väl mycket nån dag så känner jag att jag bara måste göra något. Det händer faktiskt att jag bara står och hoppar till någon bra pumplåt, bara för att få upp flåset litegranna. Skum osv javet =) men det är sånt man får ta!

image55


Här ovan ser ni en bild på mig, tagen alldeles nyss. Vad sägs om mina nackmuskler? Äh, jag skiter i vad ni tycker, jag diggar dom stenhårt! DOCK börjar det bli lite svårt att hitta tröjor som passar min späda kropp.
Nåja, skämtar väl litegrann med er. Skrev in "anabola" i sökfältet på google, och hittade denna vidriga bild. Helt sjukt, är det ens möjligt att utveckla sådär mycket muskler? ;S hursomhelst är det inte snyggt från nåt håll. Guys, jag hoppas verkligen att ni inte strävar efter något som detta =( För, hahah, jag vet nog allt hur det är (A) vi tjejer vill ha bröst och ni pojkar vill ha muskler stora som hus. Suck, aldrig är det bra som det är ;D


  ← Något som detta är inte heller snyggt alls, dock är jag ändå rätt imponerad av henne. Denhär tjejen heter Linda Fodor-Egelstig och hon tävlar i årets svenska Body Fitness-landslag. Ändå rätt häftigt att tjejer också vågar visa styrka och muskler. Bra gjort! 

Min dag har för övrigt varit rätt skön =) Det var rättså roligt imorse på innebandyn, det gick iaf hyfsat bra trots att jag var trött oså. Sedan har det varit en vanlig skoldag, fast vi fick massera varandra på arbetssätt&lärande. Tycker så grymt mycket om att bli masserad, helt sjukt =) Så, om du vill bli älskad av mig vetu nu vilken metod du ska ta till ; )
Sen efter skolan så gick jag till farbror blå och hämtade ut mitt pass, såg förjävlig ut. Nivet sådär... skrämd hare.. typ ^^ När jag träffade vera sa hon "Du ser ut som om att fotografen skulle skjuta dig ; I " mwahaha =D
Efter jag hämtat passet träffade jag Linn och gick in till stan med henne, sen mötte jag upp erica och vi gick på waynes OCH JAG KÖPTE KAFFE : ) Dock smakade den inte så mycket kaffe, mest typ.. choklad och grädde oså.. men det är en början iaf :O
Nu är det dags att börja byta om för att sen besöka gymmet med vera och js, sen äre innebandyträning =) puuuuss!

Kommentarer
Postat av: rebecka

SÅ om jag vill bli masserad så vet jag vart jag ska gå för du är typ bäst på de nu? ;D

2007-11-06 @ 22:11:11
URL: http://rebeckali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0