update

Nuni!
Jag köpte xboxet, vilket också iofs är en anledning att jag inte bloggat på ett tag. Det följde med (inklusive konsolen då) 17 spel, två kontroller (varav en trådlös) samt en lankabel. Så nu sitter jag och eggar ett snowboardspel som jag inte kan släppaaaa. Skolan och allt kommer gå käpprätt åt helvete nu eftersom att jag knappt gör annat än spelar.

Idag på skolan vare dans, snajs snajs! Skoj att dansa med någon som kunde stegen oså, annars sög det rätt hårt. Men på det hela taget var det skoj =) Gjorde för övrigt en deal med rebecka som vi inte ska prata om här&nu...........

Måste spela nu tjaooooo =D

(hoppas dehär ger sig snart...... att jag bara måste få typ.. spela av mig... ellernåt....)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt roligt att läsa din blogg :) och dealen , hur fan ska ja palla de här xD jaja, de är bara att bitaihopmen skojj kommer de bli ! :D puss:)

2007-11-20 @ 13:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0