won't you sing me to sleep?


image58


Åh, jag är så trött, så trött. Har inte haft en speciellt hård dag ellernåt, så jag fattar inte varför egentligen. Vi var och klättrade imorse, det var faktiskt rånice =) Kom rätt högt upp och benen darrade som asplöv. Allra skönast är ändå att bara få glida ner i lugn och ro, älskar det (A)
Senså gick vi till skolan och åt risgrynsgröt, vilket jag tycker om grymt mycket. Tror tillochmed att det har hänt att det blivit födelsedagsmat, haha.

När jag kommit hem och fått i mig middag så satte jag mig i soffan för att plugga lite. Har engelskaglosor och lite spanskajobb .... jag satt upprätt i sisådär.. en minut kanske, sen la jag mig ner. Hade inte tänkt sova direkt, jamenar..... bara vila lite (A) men jag somnade och snusade sött ända till pappa kom inflygande och slet mig brutalt ur min lilla tupplur en timme senare. Fy, ni som känner mig väl vet att jag hatar att bli väckt, pappa var inte värd mycket just då (A)
Ge mig energi&ork att plugga nu, jag borde göra det soo badly =/ Har även lpl-läxa och recension som borde skrivas.

Kallt som attan äre också =/ Iofs bara 3 minusgrader, men det är fan tillräckligt när man är van vid sommarvärme. Tänkte däremot med hjärnan imorse och drog på mig långcash, men jag frös ändå! morr
Inomhus äre.. mja... kallt också, fastän termometern säger 20.7. Antingen visar den rätt vilket då bevisar att jag typ är en vandrande igloo, eller så visar den felfelfel. (ps, jag tror på det sistnämnda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0