dedär som just flög förbi, var det helgen?

Ja

Känns verkligen inte som att jag har haft någon helg alls ;S Det beror nog mest på att jag inte fått sova ut någon av dagarna på grund av innebandymatcher här och där, då och nu -.- I lördags avgick busen mot umeå halv 10 och hemma var vi inte förrän kring 6-7. Dagen som passerat innehöll också innebandy, match igen dessutom. Lördagens resultat ska vi inte ens prata om, men vi mötte ett grymt bra lag med många bra spelare och ett bra spelsystem. Krossade blev vi. Idag var det lite mer positivare resultat, vinst med 3-2 =) dock ingen stor marginal, men det är alltid skönt med vinst, med eller utan marginal. Vi behövde den!

Jag har skrivit klart min svenskauppsats ikväll, "Antecknat på buss 208", så jag hoppas på att få sluta tidigare imorgon. Antingen blir hon sur och säger att "dedär skulle du ju ha gjort på lektionstid" eller så "åh, vad duktig. hejdå!" :] haha nämen, hoppas hoppas =)
Jag har även hunnit förbi mormor och min bror idag tillsammans med mamma och pappa =) Mormor är det samma visa. Hon är gammal, väldigt gammal och hon vinglar runt där i lägenheten och vägrar acceptera att när man är 93 SKA man inte kunna gå normalt eller glömma något. Nästan så att det är skrattretande, men skratta kan man ju inte.




Vistelsen hos adam är alltid lika trevlig =) Hans lilla familj med nytillskott har nu flyttat till ett råfint hus på sörböle. Den 27 september föddes den lilla flickan som ännu inte fått något namn. Grymt liten, grymt söt och grymt avundsjuk är jag. Dom har lixom fixat det nu. Dom har varandra, två otroligt söta barn och ett skitfint hus. Allt som saknas nu är väl volvo och hund, men det kommer väl det med ; )

Kommentarer
Postat av: Säännie :)

haha jag vill också ha baarn =(

2007-10-07 @ 23:34:12
Postat av: Säännie :)

vaah vad snackar du om? :P
Det du kommenterade på min.. Tänk om du spänner JAHAAA Spänner ett gummiband gör den en volt.. Spänning Volt? :D haha snyggt

2007-10-11 @ 09:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0