I feel good!

.. da na na na na na NA!

Dagen startade med att jag just precis hann med bussen efter en stressig morgon, wonderful =) sen var det måbra-tema på anderstorpskyrkan under förmiddagen. Där fick jag veta att jag håller på med kaninhoppning samt att jag är klok, osjälvisk och djup blandannat =) Vi gjorde också en samarbetsövning, en övning då vi skulle rita av varandra (alla 31 minus mattias & en själv, så 29 vackra teckningar blev det  ; ) ) med fel hand utan att titta ner i papperet. Klassikern, nivet. Jaja, kul hade jag iaf!

Vi har även hunnit påbörja en ny kurs idag, kost & träning. Måste erkänna att jag har rätt höga förväntningar på den, eftersom jag tycker sånt är intressant oså =) hahah undrar vad det blir av mig riktigt; kaninhoppning, osjälvisk, konstnär & kost och träning?

När jag äntligen fick återvända hemåt så satte jag mig ner för att plugga. Spanska, engelska och matte stod på schemat. Det gick rättså bra, fastän jag måste fortsätta på en stund ^^ När mamma kom hem fixade hon plättar åt oss, senså satt vi bara och snackade. Hahah det är tragiskt men jag kommer på mig själv med att inte minnas sist vi pratade sådär länge eller hade sådär roligt. Min mamma var en riktig... ehm... hjärtekrossare på unga dar, tro det eller ej =O Vi satt och pratade i över en timme, bara om... ingenting
Nåja, jag har iaf kommer underfund med hur jag inte vill att mitt liv ska bli. 

Mamma jag älskar dig, despite all!

FIck också ett bestämt sms av min tränare nyligen; "Hej ! Du ska spela juniormatchen imorgon Torsdag. Samling 19.30 på A-torp. / Magnus". Hahah jag blev helt nollad, jag var helt inställt på att jag inte skulle få spela (att jag skulle få slippa spela), åtminstone inte full tid, eftersom att jag inte tränade i tisdags och eftersom att jag heller aldrig gör något vettigt av min speltid längre. Jaja, give me a lyckospark =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Osjälvisk, djup och klok är du min vän! :) älskar dig. Jasså? Hjärtekrossare? omg.. ;) Fick samma sms haha fast jag tränade inte heller (A) vi ses? åka?

2007-10-25 @ 17:06:26
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0