Innebandy och sockerkaka

Tvingade mig upp ur sängen imorse för att spöa skiten ur boliden, vilket vi lyckades rättså bra med. När slutsignalen ljöd stod det 5-2 på tavlan. Det var över, mission completed lixom =) Jag börjar nästan tro att det var värt den tidiga morgonen, trots att jag gjorde min sämsta match i historien. 
Bra spelat tjejer, ni är mina favoriter!


image32

Min favoritmamma har bakat sockerkaka idag, MUMS! Älskar verkligen mammas sockerkaka, den är inte lika torr som alla andras :] Hon delar den itu och häller sedan i någon kräm mellan. Kanske inte speciellt nyttigt men; skare va så skare, annars vill jag inte hare ; )



Söndag.
Ännu en helg är förbi och mjaa denna har varit godkänd faktiskt =) Tjejkväll fredag, hamn lördag, och slapp/plugg-söndag. Är sugen på att dra nån film och glutta lite, det var längesen jag såg nån riktigt bra film. 
Någon som har tips på en bra rulle? =)

Kommentarer
Postat av: såffäää

detsamma Änli ! =) vi knäcker nästa också;)

2007-10-14 @ 17:20:23
URL: http://soaf.blogg.se
Postat av: tina

.. ja har då ett hemlit haxxrecept på sockerkaka hihi :]

2007-10-16 @ 21:05:03
URL: http://tiniwini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0