jahaja

Att jag inte har skrivit på ett tag beror på att min dator inte verkar gilla denhär sidan längre. Det laggar och segar och dummar sig, så jag orkar inte försöka ens. Får försöka skriva på skolan så gott det går.

Veckan har innehållit mycket träning och sånt, som vanligt. Börjar tröttna endel nu, men ska försöka hålla upp det ändå. Var och gymmade för första gången i mitt liv igår. Det var faktiskt rätt roligt, men jag lyckades däremot inte få träningsvärk. Inte ens med en innebandyträning på det. Haha bajs, nu känns det nästan som att jag inte har gjort nåt alls ju = (
Annars har vi varit upp på ett berg med halva klassen i veckan. Det blåste och var kallt, men ändå faktiskt.... kul på nåt sätt. Kul att göra nåt annorlunda nångång. Syftet med utflykten var redovisningar, och det var, för första gången i mitt liv, roligt med muntliga redovisningar.

Ikväll ska vi ha tjejkväll med klassen hemma hos Ellen&Maja, ska bli riktigt trevligt faktiskt =) Vi ska käka tacos & jag ska inhandla 17 tomater, det är allt ; ) perfekt! Sen ska vi väl tjollra på med singstar och lite sådant, sen kommer min söta mamma och hämtar mig och paula : )
Imorgon ska jag umgås med joar som förresten just fyllt 17 bast, grattis bästaste joar =)

Well, det var nog allt för mig. Ska gå tillbaka till klassrummet och göra något bajsgrammatikhäfte eftersom att jag är klar med "5 days in västerbotten" nu =) Men vi får väl se hur det går med min dator, annars kan du ju alltid slå en pling om du vill mig något  : ) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0