lördagnatt, en timme tidigare

Jaa, för ni kommer väl ihåg att ställa tillbaka klockan folks? ;D

Min dag har bestått av fikabuffé på stigs & stanrunda med sanna, sen hem, käka middag, och sen till sanna =) Har haft en riktigt trevlig dag, trots... allt...  ; S

Imorgon bär det av mot Vindeln för att spela match, dryyyyyyyyyyygt.. det är ju hur långt som helst, vilket innebär att jag får lov att viga hela dagen åt innebandy och bussåkning. Plus att jag, med min stora hjärna (ja, jag är blond ursprungligen, nu vet alla), lät lösnaglar ta plats över mina idag. Idiot! Men vatusan, är det någon som frivilligt erbjuder sig att sätta dit dom tackar man inte nej. Nåja, det ska bli spännande att se hur länge dom sitter kvar under en hård innebandymatch : o  det är trevligt sålänge det varar iaf (A) =)

Kände bara att det var time för lite update, måste hoppa isäng nu om jag ska orka med morgondagen med allt vad den innebär. Puss påer ;D





I think I just can't fight this feelin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0