meningslösa måndag

Jag är helt slutkörd, känner mig helt stirrig ;S undrar om jag har tänkt bli sjuk ellernåt =O
Lovet är gryyymt efterlängtat, har dock en känsla av att denhär veckan kommer gå oerhört långsamt =/ har inte planerat något speciellt på lovet, förutom tandläkarbesök och kanske lan =D men jag vet en som ska sova som aldrig förr! vad ska alla andra ta sig till på lovet :)?

Idag har det varit en helt vanlig, trög skoldag, förutom att vi hade muntlig redovisning på svenskan. Det gick väl lite sisådär, men nu är det gjort & det är huvudsaken. Min måndagskväll är ännu oplanerad, kanske blir det bara en skön hemmakväll med myspys =)

åh, nu kom mamma in med nybakta bröd och mjölk, snäll mamma! saoo nu ska jag ägna mig åt dem en stund, sry pepuls (A) puss!

Kommentarer
Postat av: tinan

HAhah oja svetten låg som en sjö efter mig typ hahah=(

& på lovet blire göteborg hihi ;)

2007-10-22 @ 17:40:20
URL: http://tiniwini.blogspot.com
Postat av: Tina

Nja, de blir väl tyvärr mitt konto som töms hahah=( men de äre värt=)

HAHA NEJ va kul!!!!! fast ja har ba lanat i ps2 men endå :]

2007-10-22 @ 20:13:14
Postat av: Veronica

HAHA! så sämst (a) haha, annelis i söndags: "Åååh..ja vill bli sjuk så jag slipper spela innebandy!!! tror jag ska låtsas vara sjuk" Lilla vän, du är genomskådad ;D hihih pöss :]

2007-10-22 @ 20:41:09
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0