på skolan..

Just nu sitter vi på skolan och har svenska. En uppsats är vad vi ska få fram, och jag har kört fast.. ovanligt.
Dagen ser lovande ut med fint väder, badminton på gympan och mest troligt mexicanasoppa till lunch. Det ryktas om att vi ska få träffa någon amerikanska idag på engelskan, ska bli riktigt spännande det med =)
Dagens sista lektion består av spanska. Det enda dåliga med denna dag verkar bli att jag inte orkat plugga på läxan vi fick i måndags, fuck. Haha, det kommer sluta med ig i spanska om jag inte tar tag i det snart. Jag orkar inte vara seriös, vi får alltid mycket läxor och det känns lixom... blä ^^ Prov har vi i det snart också, då kommer det bli att plugga arslet av sig

tonajt äre träning, alltså snabbt hem efter skolan och slänga i sig lite mat,  hoppa på moppen (som snart ska få vila för vintern), greppa innebandyklubban och ut och springa av sig lite. Ska bli skönt faktiskt, fastän jag börjar tröttna litegranna. I helgen är det som vanligt två matcher, varav en i umeå -.-

Wellwell, en kvart kvar av lektionen. Ska försöka komma igång igen med uppsatsen så att jag får den ur världen någon gång.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag kan hjälpa dig med det sen nån gång :)

2007-10-04 @ 19:53:24
Postat av: Veronica

med bloggen ;)

2007-10-04 @ 21:06:28
Postat av: Veronica

choklad är gott...fast inte för mycket :(aaj min stackars mage

2007-10-05 @ 18:34:28
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0