underbara dag, 3 oktober -07

Aldrig trodde jag att jag nånsin skulle få må såhär bra igen, att allt faktiskt skulle återgå till det "normala" (om det nu finns något som heter så). Dagen har varit riktigt bra, bättre än på längelänge och mitt humör är, kanske rättså märkbart, helt förändrat. Hoppas nu bara att det håller i sig, om inte annat ska jag se till att det gör det! : )

Till att börja med slapp jag stressa imorse, sen hade vi en chill skoldag som bestod av två vanliga lektioner (varav en av dom knappt existerade ändå). Blodpudding till lunch, något jag faktiskt tycker om. Kalla mig sne eller varuvill men så äre =D

Dagen innehöll också två föreläsningar, varav en var av okänd person och den andra av den gamle boxaren, Paulo Roberto. Faktiskt riktigt kul att lyssna på Paulo, och att han ser så förbannat bra ut gjorde inte det hela tråkare. Sen löpte vi till bussen och hann precis, precis med den. Sen hann vi precis, precis med bussen mot urs =) Dålig tur idag, DÅLIG DAG? =D

Igår gjorde jag en rättså ball impulsgrej däremot, jag följde mamma på ica maxi och hamnade vid hårfärgerna. Köpte en vid namn mocca chocolate (men det lät ju gott iaf?) och here I am, mörkare än någonsin. Det blev nästan svart =O Lite väl mörkt, men nu får det vara färdigfärgat för ett tag framöver. Nu återstår det bara att vänja sig ^^

edit; ville så gärna lägga in en bild men vågar inte pga cpdesign & stilmall osv. HJÄLP?

Kommentarer
Postat av: Veronica

nu fattar jag inte..varför kan du inte lägga in en bild? stilmallen har inget med det att göra :O Så himla kul att du haft en bra dag sötnos :):)

2007-10-03 @ 21:22:02
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Postat av: Sanna

Inte ditt fel ju.
det är ju bara vi som är skumma, eller?..precis.
Tur att du haft en bra dag iaf :)

2007-10-03 @ 23:14:38
Postat av: Veronica

Jag håller med, han skulle jag vara glad över att få krysta ut.

2007-10-03 @ 23:38:29
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Postat av: MariaÅ

Håret vart skit snyggt !

2007-10-04 @ 21:06:08
Postat av: Lisa

Håller med Maria! Du passar verkligen i det=)

2007-10-05 @ 15:19:08
URL: http://lisalundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0