Utmanad

Jag blev utmanad av Veronica, och believe me when I say, jag kan inte vänta tills jag ser denna utmaning på alla bloggar, alla diarium på apberget osv.... -.-

Så ska man tydligen utmana fler också, mjasi, jag utmanar Sanna, Lisa och Linn, enbart för att vara jobbig B) mwahah =D



1. Bild på dig själv.


image352. Äldsta bilden på dig själv som finns på datorn


3. Bild på dig själv skrattande


4. Bild på dig själv som lyckligast (kanske inte lyckligast, men här var jag otroligt lycklig iaf)


 5. Någon du tycker om väldgt mycket (NI är bra!)


Bild saknas, men joar platsar här tyckja=)  6. Någon du litar på till 100%


7. Någon du äcklas av


 8. Någon du hatar - mjaa alltså, det var den bästa jag kunde hitta ;S ge mig hennes hår!


 9. Någon du saknar väldigt mycket - We've had some times I wouldn't trade for the world!


 10.Den du senast fick sms av


 11. Den du senast ringde


  12. Den du känt längst&fortfarande umgås med


pga begränsad tillgång till bilder (som grundar i nyligt datorbyte) är vissa saker missvisande, så känner du dig glömd ber jag så mycket om ursäkt.. men duvet nog att jag tycker om dig ändå! : )


Kommentarer
Postat av: LinnB

ANNNELIE nu kommer jag försent till skolan bara för att jag måste göra detn här NU ...

:D :D :D

2007-10-19 @ 09:22:42
URL: http://linnburman.blogg.se
Postat av: Säännie :)

Tokig? :P haha jag har ju inga bilder på min dator :)

2007-10-19 @ 09:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0