Won't you sing me to sleep?

Oh damn, jag ska upp senast 9 imorron bitti för att spela juniormatch. Clemensnäs vs. Boliden
Dock är jag inte speciellt sugen på att sova, trots att jag är trött. Borde verkligen gå isäng, men suck, det finns ju så mycket annat som är så mycket roligare att göra om nätterna. Det är ju nu allt händer, fastän det inte riktigt är så det ligger till men. DET ÄR SÅ =(  Jag tänker klart nu, jag får sagt det jag vill ha sagt och allt går min väg.
.. funderar på att konvertera till vampyr ellernåt, skulle passa mig som handen i handsken!

Jaja okejdå, jag ska försöka dra mig uppåt nu. Sleep tight =)

image26










Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra spelat idag söt!

2007-10-14 @ 13:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0