catch your breath

hejhopp=)
.. fast vi skippar hoppet, jag orkar som inte riktigt :] Dagen har faktiskt varit riktigt härlig, och idag ångrar jag inte mitt gymnasieval ;D Vi har haft friluftsdag ute i det vilda. Solen stekte och himlen var klarblå. Vi startade med skidåkning, backe upp och backe ner (med allt vad det innebar, hrrm). Väl framme på platsen så var det stafett-time. Skidskytte, 1on1 i ett laglöst land ; ) sen vare lunch/fika i snön. mamma hade varit snäll och gjort plättar åt mig, så jag var nöjd. vi slog oss ner i solen mot ett träd och chillade. sen vare dags för tipsrunda made by SPFL2. efter det satte sig jag och min grupp runt elden och lekte chipbong och psykologen. riktigt nice!
sedan vare time to go some madrass med livet som insats. backen var hur brant som helst, plus att den svängde lite. man hade som inget val, ut bland träden eller snögubbe. pick and choose =O aja, det var kul iallafall.
efter den livserfarenheten så var det dags att bege sig. skidorna på, ryggsäcken på plats och och börja staka sig uppåt på berget. fy och fan, jag kommer ha en sån sjuuk träningsvärk i mina ljumskar imorgon! det bar såklart utför också, vi drog blandannat vitan ; ) rätt nice. hade dock varit ännu nicigare om jag hade fått åka bräda : )
När jag kom hem hoppade jag ganska snart i duschen och slocknade en stund senare i min varma, sköna säng.

Dagen var ruuskigt nice, utom att snön var aningens aning för mjuk. Man 'plurrade' såfort man inte hade skidor på sig. fast det hade sin charm det med : )

-

Jag kollade just på mina första inlägg jag gjorde här på bloggen. Varför var jag bäst i världen då? =D haha, oseriös lirare. Kolla bara på dehär:

"Hey there :) Det regnar fortfarande och det är inte ett dugg skönt eller chill längre. Så idag har jag skruvat ihop min nya datastol från ikea, och sen bara... suttit på den." hahaha jag var ju klockren! varför kommer jag aldrig på sådär fyndiga grejer nuförtiden =( min blogg har omedvetet blivit 700 gånger flummigare/mer random. se bara på rubrikerna ;S haha.
vad säger ni? fyndig vs flummig?



image114

Paula och ellen sötar sig : )


image115

Cissi och helena fikar : )


image116

Elin flörtar nog med er troja : ]


image117

Hann ta en bild innan jag slocknade hemma. Kolla himlen, sjuuukt väder =D VÅR!

Kommentarer
Postat av: BizzyNotBone

Fan vad fin himmel ni har i skeå !
varför har vi fan inte sådant väder här i umeå
vi hade ju bara molnigt väder idag även om det var 7+ ute.

2008-04-02 @ 22:33:54
Postat av: Helle

Råtrevlig dag igår alltså :D
Ni fick ju ändå en bra backe, vi hade en som var full med gropar som man fastnade i för alla hade sprungit där ;P
Sommar snart :D

2008-04-03 @ 12:03:18
URL: http://travgalen.blogg.se
Postat av: Helle

Tack :) Jag är förhoppningsvis tillbaka imorron :)
Har du träningsvärk idag? ;)

2008-04-03 @ 17:18:38
URL: http://travgalen.blogg.se
Postat av: Ellan

Alltså vad har du lagt ut för bild Annelie :)

2008-04-26 @ 23:44:26
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0