no answer

tjenahoj=) idag har vi, spfl1, varit ute i skogen och gjort lunch på trangiakök, men det sa jag väl igår? =) kallt, men ändå ballt! sen hade vi matte och gympan slapp vi för att få se på musiktreans genrep till deras konsert. Dom var riktigt duktiga, det är bra sammansatt osv =) rekommenderar starkt er som inte har sett att fara och se imorgon kväll i a-torpaulan!

Efter en föreläsning om olika sorters ätstörningar på kost&träningen så slutade vi. Hem kom jag fem minuter före jag skulle få hämtning till fotbollsträning. Så jag byltade på mig en jävla massa kläder och sen bar det av. Visserligen var det närapå snöstorm och ett centimetertjockt snölager på guldvallens konstgräs, men lika nöjd var jag för det. För mig gick det bättre än väntat, jag fick då mitt fotbollsbehov tillfredsställt för ett tag framöver =) Dock blir det inget av att spela matcher i sommar oså eftersom att vi inte får spela i något lag om vi inte platsar i dam typ (om jag nu inte får tuppjuck och gör ett klubbyte ellernåt), utan jag ska bara träna med f-93 heeelt villkorslöst. Känns rätt nice, då kan jag i princip komma och gå huur jag vill : )


sleep tight fellows, or at least I will ;D

Kommentarer
Postat av: Tara, Diana

Vad tycker du om vår veckans babe? Check it out!

2008-04-09 @ 21:53:47
URL: http://malkysoltani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0