Stackars sanna och grattis mamma : )

Jag och sanna hade varit nere i en såndär matkällare typ, nivet genom en lucka i golvet. Sen när hon skulle upp så var hon tvungen att släcka lampan därnerifrån, så det blev lite småmörkt oså :] så eftersom att spökena höll på att ta henne skulle hon skynda sig upp. Hon halvsprang som uppför den lilla trappan, ganska framåtlutad eftersom att det inte är alltför högt i tak. Sen visade det sig vara någon idiot som hade placerat ett bord/nån slags hyllkant just där hon kom och jag höll på att skratta ihjäl mig. Stackars sanna fick en stor bula på näsan däremot, så jag fick lite dåligt samvete sen..

Det sägs att skadeglädjen är den enda sanna glädjen, right? ;D

Kommentarer
Postat av: Helle

Haha, jag tror att det är sant ;D

2008-04-06 @ 16:14:23
URL: http://travgalen.blogg.se
Postat av: identity

Muhahhahaa blånäsa
=/

2008-04-06 @ 21:29:53
URL: http://identity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0