this is roundcontrol

Oh jisses, idag har vi lattjat ännu mera fotboll. Eller jag kanske inte sa det, men iaf så blev det så igår att vi for först till joar och efter det att vi fått tag på en fotboll, vilket tog sisådär 2h kanske, sen lirade vi ett bra tag och efter sisådär tre tag till så for vi hem till joar igen ;D där blev det en rulle vid namn The Mist. sett den? okej nämen, det är nog likabra det, för den suger. Hemma var jag där vid fyra och då föll jag pladask isäng.

Imorse vaknade jag kring 1 och fick panik för att jag hade lovat erica att följa henne med ut och springa på morgonen. Men det visade sig att hon hellre ville följa och lattja fotboll med joar, jonte och håkan. saooo vi gjorde det =D and here I am, heelt slutkörd. ikväll hoppas jag på grillning av pinnbröd och bara mysa på, men det ser inte ljust ut för min del.

i övrigt så är jag jätteglad justnu, varför är livet så bra? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0