tillåt mig skratta

ni måste erkänna att den nya bloggdesignen på den nya bloggplattformen är närapå ännu fulare än den förra?

nåja, nu är flytten gjord och jag antar att jag har slut på ursäkter att vara inaktiv bloggare. dock vet jag inte vad jag ska fylla mina rader med.
Kan väl gå ut lite försiktigt med att meddela att sommaren är påväg även hit till norrland, känns helt sjukt underbart! i skolan går vi in i en slutspurt och prov av alla de slag är på ingång & utgång. Den 21 maj är det dags för vårvandring och jag ber någon skjuta mig långsamt om jag hamnar i samma tält som allas vår älskade, älskade marianne.

annars äreväl inte så mycket som händer nu, åtminstone inte så mycket som jag önskar. folk kommer /tillbaka/ och folk går sin väg. that's life.

Kommentarer
Postat av: Helle

Aldrig kommer vi att sluta älska Marianne. Om hon läser det här förstår hon nog inte ens att det är ironi ;P

2008-04-25 @ 07:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0