träskalle

tjenahej! orkar inte berätta om gårdagen i umeå, för det har redan Sanna gjort =) men det var hursomhelst nice. Idag, innan det började toksnöa, fick jag ett sms av reb där hon tyckte att jag skulle komma och göra henne sällskap på guldvallen. Jag hade funderat på att fara ut och jogga lite, så då passade det ju bra =) Pappa följde med mig en bit, sen fick jag springa resten själv, men det funkade. När jag hade varit där i typ 10 min började jag frysa. Mer.. och mer. bra planering btw! Snöfall, blöta kläder och nollgradigt, så jag våldgästade joar. Vi pratade lite skit osånt och sen blev jag bjuden på varm choklad (L)

Jag hatar blogg.se. Funderar på att lägga ner, påriktigt. Jag är less på att inlägg försvinner och sidan inte funkar. Bajs, det gör mig alltid lika förbannad.. framgick det att det just hände? bra.

Kommentarer
Postat av: Helle

No! :( Du får inte sluta blogga! :(

2008-04-14 @ 22:55:18
URL: http://travgalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0