you're not ever alone, even if I wish I could..

hejdär, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg om mitt otroligt händelserika liv innan jag far på träning. taggen är inte på topp, men träningarna är lite oseriösare nu då serien har slutat och på något sätt blir det hela lite roligare då : ] måste, måste lära mig att peppa mig själv mera.

imorgon ska vi laga lunch utomhus med trangiakök. wish us goodluck! på matsedeln för min lilla grupp står korv med bröd samt någon pasta av något slag. nåja, det kan nog bli bra ändå =) det blir vad man gör det till, right ;D? haha. och oj, har jag sagt att vi har köpt ny bil? en grå en med manuell växellåda ( = jag har kört sönder den inom en snar framtid) : ) Och på torsdag har vi tre spekulanter på huset här. Vi får väl hoppas på det bästa =)
Förändringarna stormar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0