back home

Nu är jag hemma igen, vilket jag lär vara veckan ut iaf. Sen får vi se hur det blir i helgen. Jag skäms nästan att erkänna det, men jag saknar honom redan. uuuuusch, att man kan bli så förbannat beroende av någon hade jag ingen aning om..

Aja, upp med hakan. Jag får ju träffa honom till helgen. Hursomhelst, så hade jag tänkt berätta om gårdagen. Vi steg upp kring 11, och inte mycket senare ringde jocke och frågade om vi skulle med ut till bastuholmen och chilla bastu, bad osv. Vädret var finemang, så vi tvekade inte. Dock hade jag min bikini hemma, det sög.

En av killarna som var där hade med sig nån skum mojäng från kina. Det var en grej som man kunde ta sig fram på vattnet genom att hoppa. Världens skummaste grej, man kan ju fundera på vem som sitter och kommer på sånnadär saker riktigt ^^ Måste försöka lura av någon nån bild på den och lägga upp senare.
Jaja, hursomhelst så var det ju inte helt tvärlätt att ta sig fram på dendär, för den flöt inte av sig själv utan hölls uppe av farten man fick då man börjat pumpa/hoppa. Vattnet var inte många grader över 10, och alla nybörjare som provade fick sig ett x antal dopp : ) Njamen, vi fick oss ett gott skratt iaf!
.. ända tills ägaren av dendär mojängen hade varit ut en sväng på vattnet skulle hoppa från grejen till bryggan, i farten, för att slippa bli blöt. Han missade bryggkanten med foten och föll handlöst och slog huvudet rakt ner i bryggan. Han slog upp läppen på två ställen och tvärsvimmade av. Stackarn =/

Råmysigt ställe : )

Sommar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0