finally


Jag har äntligen jobbat klart för i sommar. Nu har jag pengar så det räcker för ett tag framöver, känns otroligt bra! Nu hägrar skolan, börjar om på onsdag. Fy vad tungt det känns, fast å andra sidan är det ju sovmorgon ;] behöver ju inte upp förrän kring 7. Jag håller alla tummar osv jag har för att vi får ett lika hyfsat bra schema som vi hade förra året.

I helgen är det kurjanfestivalen i hamn. Är inte alls festsugen, men vill ändå dit och säga hej till folket osv. Pär kommer hit nu, vi får se om jag lyckas övertala honom att fara en sväng (A) Känns som att jag inte träffat någon av de mina på en dryg månad. På tal om "de mina" så har sanna och micke farit till turk nu, uusch så fusk! Skulle inte vara helt fel att dra nu alltså..


ps; nu äre snart slut om att arkivera inläggen i kategorin "Sommar 2008" : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0