hej

Nej, jag har inte skrivit något på länge. Skolan har dragit igång påriktigt och justnu sitter vi i en varm datasal och ska läsa om olika sorters drogmissbruk, men jag känner att det är fredag och att jag inte riktigt orkar. "Det tar jag en annan gång" tänker jag, som så många andra gånger.
.. denna "andra gång" kommer jag få ääckligt mycket att göra.

Jag förstår inte varför det är så sjukt kallt på skolan. I alla korridorer är det typ 15 grader! Ska det vara så? Okej om det är vinter och 20 minus ute, men nu är det fan augusti (ok, snart september) och drygt 10 plusgrader ute. Hellå, jag borde kunna gå i t-shirt inomhus utan att frysa, right?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha! Men va..okej..? Det kanske bara är mot mig han visar sina dåliga sidor, för jag vet att han har bra sidor! Men, vad bra att han inte var otrevlig mot dig iaf babe :)

2008-08-29 @ 15:14:41
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/
Postat av: erica

det är anderstorpsskolan. bara att inse att det för alltid kommer att behövas vinterjackor inomhus där.. ;)

2008-08-29 @ 15:22:46
Postat av: Anonym

det är anderstorpsskolan. bara att inse att det för alltid kommer att behövas vinterjackor inomhus där.. ;)

2008-08-29 @ 15:23:19
Postat av: Helle

Enda stället det är varmt på är datasalarna ;P

2008-08-29 @ 16:13:50
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0