löjligt mycket kärlek

Nu är jag hemma ett tag igen, fast denna gång ska jag sova här inatt, ensam. Får väl se hur det går att sova ensam, med tanke på att jag haft pär vid min sida varenda natt sedan drygt tre veckor tillbaka. Blesch, men jag antar att det kan vara bra för oss att vara ifrån varandra lite ^^

Har också börjat jobba igen. Jag blev erbjuden städjobb i veckan av pärs mor, så nu flänger jag runt i kusmark, ersmark och kåge på moppe tillsammans med pärs yngre syster mest hela dagarna. Pengar in. Får förresten lön för contectorjobbet snart, wuuuunderbar! Hoppas bara att jag inte tjänar över 17 papp innan årsskiftet, då jag måste skatta på skiten. Bleh, jag behöver alla pengar jag kan få ;I

Sen veeet jag att denhär bloggen är sågottsom utdöd. Mja, vad gör man åt saken då man sitter utan internet drygt 3 mil hemifrån? Dessutom är det nästan alltid något som vi ska göra, någonstans han måste fara eller nån han ska träffa. För någon dag sen for vi och massa fler folk en bit utanför byske och körde/tittade på då dom andra körde skoter på vattnet. Ganska ball, förutom att hjärtat körde 1,5 vända innan han gick ner. När de väl fått upp skotern ur vattnet så ville den inte återuppstå alls. Han kämpade i drygt 2h, sen gav han upp och vi for. Stackarn.



Nu är det iallafall första innebandyträningen i hall för säsongen, taggaaa! hoooj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0